اوميجا جدعان -omega gid3an



السلام عليكم
مرحبا بك فى منتدى اوميجا جدعان
بتسجيلك معنا تستطيع الرد والمشاركه فى كل المواضيع

enjoy your time









اوميجا جدعان -omega gid3an

اغانى mp3 - نغمات - العاب - حوارات - برامج

للاعلان على الموقع يرجى الاتصال بالاداره --- محمود راشد --- 0108442240 Arrow Arrow Arrow
بتسجيلك معنا فى المنتدى تستطيع الرد والمشاركه فى كل المواضيع ..........omega.gid3an.com ......للاشتراك فى المنتدى اضغط هنا
يوجد بالمنتدى دردشه (chat) فى نهاية صفحة المنتدى الرئيسيه ....فقط للاعضاء والمسجلين بالمنتدى santa santa
omega.gid3an.com

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الحضن الصينى ... منتج صينى جديد !!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

medo





كطريقة لحل مشكلة العنوسة في العديد من البلدان، فكرت الصين في طرح منتج جديد سيغزو الأسواق خلال الفترة المقبلة، وهو «الحضن الصيني» كما أطلق عليه شباب موقع «فيسبوك» وهو عبارة عن وسادة على شكل ذراع رجل لتحتضنها الفتاة عند النوم. بعد نشر صورة «الحضن الصيني» على شبكة الإنترنت، انتشرت العديد من التعليقات الساخرة، لكن الجميع اتفق على ضرورة التصدي لمثل هذه الأفكار وطلبوا منعها من دخول مصر».

وقالت ندى محمد: «يعني العروسة الصيني وكمان الحضن الصيني، المفروض يمنعوه من دخول مصر»، وعلقت زهراء باستياء قائلة: «حتى الحضن مش سايبينه؟! يا جماعة كفاية اختراعات خليتوا الناس مش حاسة ببعض، خلاص فاضل ايه تاني؟!»، متسائلة: «الحضن ده بقى هيشيل عني الهموم؟»، واتفق مصطفى احمد مع التعليق السابق قائلا: «الفكرة مش فكرة حضن وخلاص الفكرة كلها في الإحساس وده لا يعوض الإحساس».

في منطقة حارة اليهود، علّق «أبومصطفى» احد المستوردين قائلا: «الصين بتستغل اي حاجة علشان تعمل منها منتج بس مش معنى كده اننا نستورد اي حاجة، يعني منتج زي «الحضن الصيني» ده هو لسه مانزلش مصر بس لا يمكن نستورده وبيوافقني في ده جميع التجار، لأن طبيعة المنتجات المستوردة بدأت تستغل وتغزو عقول الشباب في مصر.






هتعملى ايه تاااااااااااااااانى يا صين Very Happy







tag

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى